Remarketing to technika marketingowa, która prezentuje użytkownikom reklamy w odwiedzanych przez nich witrynach i aplikacjach. Kiedy ktoś odwiedza Twoją witrynę lub aplikację, remarketing może serwować mu odpowiednie promocje na przedmioty, które mogłeś reklamować w przeszłości na podstawie wcześniejszego zachowania na stronie.
Aby zacząć, upewnij się, że Google Analytics jest skonfigurowane na Twojej stronie, aby śledzić konwersje, gdy użytkownicy odwiedzają konkretną stronę, a także wizyty z wyszukiwarek lub stron odsyłających. Powinieneś również rozważyć utworzenie list remarketingowych opartych na różnych celach, takich jak dotarcie do przeszłych klientów lub przyciągnięcie nowych poprzez wyświetlanie im odpowiednich reklam.
Program remarketingowy jest formą reklamy cyfrowej, która pozwala na zapisywanie leadów z Twojej strony internetowej i pokazywanie im reklam na stronach innych firm. Można to zrobić za pośrednictwem płatnego wyszukiwania, produktów sponsorowanych lub banerów wyświetlanych. Celem programu jest przechwytywanie więcej klientów poprzez ich poprzedniej historii przeglądania, podczas gdy są one nadal zaangażowane w swojej witrynie - ostatecznie prowadzi do wyższych wskaźników konwersji zarówno dla siebie, jak i innych reklamodawców, którzy skonfigurowali kampanie przy użyciu tej samej technologii.
Jednym ze sposobów jest wdrożenie pikseli remarketingowych na swojej stronie internetowej lub aplikacji mobilnej w celu dostarczenia specyficznych dla marki treści i ofert do potencjalnych klientów, którzy niedawno odwiedzili Twoją stronę. Inną opcją, która może być również dobre dopasowanie dla Ciebie, byłoby stworzenie zintegrowanej kampanii reklamowej z Google Ads, który kieruje ludzi na podstawie ich historii przeglądania w sieci opartej na właściwości w swojej sieci.